10 Mart 2008 Pazartesi

İstiklal Marşı'nı En Güzel Okuyan Öğrenciler Ödüllendirildi

Hendek'te Eğitim Bir-Sen tarafından ilköğretim öğrencileri arasında İstiklal Marşı'nı güzel okuma yarışması düzenledi. Belediye Ticaret Merkezi'nde düzenlenen programa belediye başkan yardımcısı Mehmet Gevher, ilçe Müftüsü İzani Turan, Eğitim Bir- Sen Hendek şube başkanı Sevban Yıldırım, eğitimciler ve çok sayıda vatandaş katıldı.

İstiklal Marşı ve saygı duruşunun ardından açılış konuşmasını yapan Eğitim Bir-Sen Hendek Şube Başkanı Sevban Yıldırım, "Eğitim Bir-Sen olarak İstiklal şairimiz Mehmet Akif Ersoy'u anmak ve onun yazdığı Safahat'ında tasvir ettiği Asım'ın neslinin yetişmesine katkıda bulunma adına, İstiklal marşımızı ezber ve güzel okuma yarışması düzenledik. Mehmet Akif sadece şairliği ile değil, kişiliğiyle, felsefesiyle, idealleriyle ve milliyetçiliğiyle daha iyi anlaşılmalı ve Mehmet Akif'in kah kürsüde kah mahallede kah mezarlıktan yükselen sesine kulak verilmelidir. 'Hakkıdır Hakka tapan Milletimin İstiklal' diyen Akif'in yazdığı İstiklal marşımız bu milletin mutabakat metnidir" dedi.

Yarışmaya ilköğretim okullarından 23 öğrenci katıldı. Altı kişilik Jüri üyelerinin verdiği notlarla dereceye girerek birinci Yenimahalle İlköğretim Okulu'ndan Esat Erdoğan'a bisiklet hediye edilirken ikinci olan Atike Hanım İlköğretim Okulu'ndan Ayşenur Tokgöz, üçüncü olan Kazimiye İlköğretim Okulu'ndan Furkan Koç ve yarışmaya giren diğer öğrencilere çeşitli hediyeler verildi.

Hiç yorum yok: