11 Mart 2008 Salı

Hendek Kaymakamlığından Yeni Bir Kültür Hizmeti: Lonra Tatili

Bizim Hendek
Hendek kaymakamlığı, Hendek Milli Eğitim Müdürlüğü ve Hendek Halk Eğitim Müdürlüğünün ortaklaşa hazırladıkları proje Hendek'te günün konusu olmaya devam ediyor.

Projenin mimarlığını Hendek kaymakamlığı yaparken projede kullandıkları slogan çok ilginç.: "Öğren İngilizceyi, paylaş ilk 20 dereceyi, geçir Londra'da 5 gün 5 geceyi"

Hendek kaymakamlığının öncülüğünde başlatılan ingilizce yabancı dil kursu büyük ilgi görüyor. Hendek Ticaret Merkezinde Hendek belediyesinin tahsis ettiği binalarda Hendek halk eğitim müdürlüğü bünyesinde Hendek milli eğitim müdürlüğünün katkıları ile devam eden yabancı dil öğrenme kurslarına yoğun katılım var. Kursa devam eden gençler çok kısa sürede ingilizcenin genel kurallarını kavramaları projenin ne kadar isabet kaydettiğinin bir göstergesi.

Şu an itibarıyle merkez ve köylerde toplam 23 öğretmen 1400 öğrenci kurs görüyor. Hendek Halk eğitim müdürü Nuri Yıldıran'dan alınan bilgilere göre proje Hendek merkez ve köylerinde devam ediyor. 2008 yılı başında başlayan proje yaklaşık 6 ay sürecek kurslar sonrası bir komisyon oluşturulacak ve komisyonun değerlendirmesi sonucu başarılı olan kursiyer öğrencilerden 20'si, projede görev alan 5 öğretmen ve iki idareci Londra tatiline hak kazanacak.

Başarılı olan öğrenci, öğretmen ve iki idareci İngiltere'nin başkenti Londra da 5 gün 5 gece tatil yapacaklar.

Büyük heyecanla kursu takip eden kursiyerlerin proje kapsamındaki tatil masrafları sponsorluğu üstlenen Hendek Belediyesi tarafından karşılanacak.

Hiç yorum yok: