3 Mart 2008 Pazartesi

AKP'de İsyan

Bizim Sakarya
AKP ilçe danışma kurulu toplantısı Hendek Belediyesi Rasim paşa kültür merkezinde yapıldı. Toplantınıın divanında AKP Sakarya milletvekili E.Aslan Cebeci, AKP Hendek İlçe Başkanı Şenay Sakal, AKP il genel meclisi daimi üyesi Adem Öz ve AKP yönetim kurulu üyesi Hasan Mecal görev aldı.

Toplantıda ilk sözü alan AKP Hendek İlçe Başkanı Şenay Sakal" Bugün itibarıyla ilçe merkezimizde üye sayımız 8 bin 560 ' tır. Ama bu bize yetmez. Bizim hedefimiz üye sayımızı 10 binin üzerine çıkartmaktır. Çok çalışan arkadaşları kutlarken, partili olupta partiye katkısı olmayan arkadaşlarımızı da vicdanları ile başbaşa bırakıyorum" dedi. Toplantının ilerleyen dakikalarında söz alan Yeşilyurt Belediyşe Başkanı İrfan Püsküllü, divanda bulunan Sakarya milletvekili Erol aslan Cebeci'nin sitem etti. Püsküllü, "Ne yazık ki ben Yeşilyurt'un belde olmadan önceki son muhtarıydım, bu beldenin kapatılmasında belediye başkanlığı yapan birisi olarak son belediye başkanı oldum. AKP'nin daha çok yükselebilmesi için ne gerekiyorsa yaptık. Ne hazindir ki bizim hükümetimizin bir çalışması sonrası Hendek ilçesinin bir mahallesi olduk. Bizler bu çalışmalar devam ederken ne ben ne ilçe başkanım ne ilçe belediye başkanım bilgilendirilmedik. Belediyelerin kapatılmasında neden acele edildi? Alt yapısı yapılmadan, artısı eksisi görüşülmeden neden bu kadar alel acele bir karar çıkartılıyor "dedi.

Püskülü,"Yangından mal mı kaçırıyorsunuz? Allah aşkına bir köy muhtarı bile kendi köyünde bir şey yapacak olsa üyeleri ve köy vatandaşlarına sorar...Biz Ak partili değilmiyiz? Ben kendimi Ak partili olarak algılıyorum herhalde ben Ak partili değilim. Neden bizlere bir şey sorulmadı? Yapılacak olağan şeyleri mi engelleyecektik. Ben Ankara'da Erol aslan Cebeci'ninde olduğu bir ortamda soruyorum Ben Büyükşehir hudutları içersinde 34 kilometrde Hendeğe de 20 km uzaklıktayım. Oy alırken katmımız yok mu diye sorduğumuzda vekillerimize, "Evet doğru başkanım. Biz bunun üzerine düşseydik Yeşilyurtun kapatılmaktan çıkarılmasında bir şeyler olabilirdi" diyorlar. Ama zaman geçti...Bizler günah keçisimiyiz? Ben beldemde bunu nasıl anlatacam. Bizi kapatacak olan zihniyet yüzünden ben insanların içine çıkamıyorum. Bunları ben kendi nefsim için değil bilakis bütün belediye başkanları adına konuşuyorum. Artık muhalefetten medet umar olduk. Ahmet Necdet Sezer'i arıyoruz. Neden ? Geçen dönemde bu olay getirilmişti. 40 belediyenin kapatılması gündemdeydi ve kapatılmadı.

Tüm bu eleştirlerin ardından kürsüye gelen Sakarya milletvekili Erol Aslan Cebeci yanıt verdi. Terörle mücadele, Başörtüsü ve kapatılacak olan belediyeler hakkında konuştu. Cebeci, " Bu bir kanundur. Bizim öncedende haberimiz olsaydı bir şey yapamazdık. Bundan sonraki hizmetler konusunda yapılanları görelim kararımızı o zaman veririz.Bir bedel ödenecek ise de bu bedeli en asgariye indirmenin mücadelesini yapıyoruz" dedi

Hiç yorum yok: