16 Mart 2008 Pazar

En Güzel Kuran Okuyanlar Yarıştı

Hendek'te müftülük tarafından bir süre önce vefat eden İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Ekrem Güler anısına 2007-2008 Eğitim-Öğretim Yılı Sakarya İli İmam-Hatip liseleri arası hafızlık, yüzüne okuma ve ezan yarışması düzenledi.

Hendek Belediyesi Ticaret Merkezi konferans salonunda düzenlenen yarışmaya, Kaymakam Harun Kaya, Belediye Başkanı Ali İnci, Sakarya Müftüsü Sinan Cihan, İlahiyat Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ali Erbaş, İlçe Müftüsü İzani Turan, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Yılmaz, ilçelerden gelen müftüler ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Programda konuşma yapan Kaymakam Harun Kaya, "İlçemize yapmış olduğu hizmetlerle Milli Eğitim Şube müdürümüz Ekrem Güler hocanın ne kadar değerli olduğunu biliyoruz. İnanmak zor ama sanki her zaman yanımızda ve bizimle beraber aramızda yaşıyor. Onu yaşatmak için böylesine güzel programı yapan herkese teşekkür ediyorum" dedi.

İmam hatip lisesi öğrencilerinden oluşan 17 kişi Kuran'ı en güzel şekilde okumak için kıyasıya yarıştı. Hafızlık yarışmasında ilk üç dereceye girenler şöyle:

1. Muhammet Key- Hendek İHL, 2. Tuncay Öztürk-Geyve İHL, 3. Süleyman Baş- Adapazarı İHL.

Sakarya İli İmam-Hatip Liseleri Arası Kur'an-ı Kerim Okuma Yarışması Sonucu: 1. Gökhan Civelek- Adapazarı İHL, 2. İlyas Çetinnar - Geyve İHL, 3. Mücahit Özdin- Pamukova İHL, 4. M.Akif Çiftçi- Hendek İHL, 5. Engin Akyıldız- Kaynarca İHL, 6. M. Rasim Kulaksız- Akyazı İHL, 7. Yusuf Kurt- Karasu İHL.

Ezan okuma yarışması sonucu: 1. Tuğrul Ersoy- Adapazarı İHL, 2. İhsan Canevi- Hendek İHL,

2. Fatih Çelik- Geyve İHL, 3. Cihan Özdin- Pamukova İHL. İhsan Canevi ile Fatih Çelik'in puanları eşit olduğu için her ikisi de ikinci kabul edildi. Dereceye giren öğrencilere çeşitli hediyeler verildi.
sondakika.com

Hiç yorum yok: