30 Ocak 2008 Çarşamba

Yangında Evleri Kül Olan Engelli Çift Kış Günü Dışarda Kaldı

Hendek'te engelli çiftin kaldığı ev yangında kül oldu.

Alınan bilgiye göre, Başpınar Mahallesi Başpınar Caddesi'nde Naci ve Kadriye Yağlı isimli engelli çiftin kaldığı iki katlı evin ikinci katında henüz belirlenemeyen bir nedenden ötürü yangın çıktı. Yangın esnasında annesi ile birlikte evde bulunan Naci Yağlı, alevleri erken fark ederek dışarı çıkarak itfaiyeden yardım istedi.

Adapazarı Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı itfaiye ekiplerinin müdahale ettiği yangın kısa sürede söndürüldü. Yangında evdeki eşyaların tamamı yandı. Engelli çift ise birbirlerine sarılarak gözyaşı döktü. Evde kiracı olarak kaldıklarını söyleyen Naci Yağlı, yangının neden çıktığını bilmediklerini ifade etti. Yağlı şunları söyledi: "Ben evde oturuyordum. Eşim de yemek yapıyordu. Eşim kısa süreliğine markete gitmişti. O sırada annem 'oğlum kalk ev yanmaya başladı' dedi. Kalktığım sırada odadan top top ateş çıktığını gördüm. Evim ve eşyalarım tamamen yandı."

2007 yılında evlenen Naci ve Kadriye Yağlı çiftinin düğün masrafları Hendek Belediye Başkanı Ali İnci tarafından karşılanmıştı.

Evleri Yanan Engelli Çifte Yardım Eli Uzatıldı

Engelli çiftin oturduğu evde elektrik kontağından çıkan yangında tüm eşyaları yanan Kadriye ve Naci Yağlı çiftine Hendek Kaymakamlığı ve Hendek Belediyesi yardım eli uzattı.

Başpınar Mahallesi Başpınar Caddesi üzerinde kiracı olarak oturan her ikisi de engelli Kadriye ve Naci Yağlı çifti, çıkan yangında tüm eşyalarını kaybetti. Çiftin yanan evini gezen Hendek Kaymakamı Harun Kaya ve Hendek Belediye Başkanı Ali İnci, çifte yardım sözü verdi.

Hendek Belediye Başkanı Ali İnci, belediyeye ait prefabriklerde ev ve beyaz eşya verirken, Hendek Kaymakamı Harun Kaya da çiftin mobilyalarını ve giyeceklerini kaymakamlık olarak karşılama sözü verdi. Kadriye ve Naci Yağlı çifti, Hendek Kaymakamı Harun Kaya ve Hendek Belediye Başkanı Ali İnci'ye teşekkür etti.

Hiç yorum yok: