26 Ocak 2008 Cumartesi

Mardinli İşadamlarından Hendek'e Teşekkür Ziyareti

Hendek'e gelen Mardin'den bir grup işadamı, Kurban Bayramı'nda Hendekli işadamlarının yapmış oldukları hizmetlerinden dolayı Sevgi Eğitim Kurumları'na teşekkür ziyaretinde bulundu.

Hendek ilçesinden Mardin'e giden işadamları, gösterdikleri dayanışmayla bölge insanının kalbini fethetti. Bu iyilik hareketinden etkilenen Mardinli işadamlarının karşılığı da gecikmedi. Duydukları memnuniyeti Hendek'e yaptıkları ziyaretle gösteren Mardinliler, Hendek'e konuk oldu.

Hendek ilçesine gelen, Mardinli işadamlarına Özel Hendek Sevgi Eğitim Kurumu ile Hendekli ve Akyazılı işadamları, Mimoza Restorant'ta kaynaşma ve kardeşlik yemeği verdi. Yemeğe Hendek Belediye Başkanı Ali İnci, Hendekspor Kulübü Başkanı Halit Evin, çok sayıda işadamı ve esnaf katıldı.

Yemekten sonra konuşma yapan Sevgi Eğitim Kurumları Yönetim Kurulu Başkanı İsmail Hakkı Erdil, "Kimse Yok Mu Derneği'nin profosyonelce çalışmalarıyla mükemmel bir şekilde koordine edilen Doğu ve Batı köprüsü adı altındaki bir organizasyonun içinde bulunmaktan, bu vesileyle Mardin'deki kardeşlerimizle tanışmaktan ve sizleri ilçemizde ağırlamaktan büyük mutluluk duyuyoruz. En kısa zamanda bizler de sizleri ziyarete gelip bu kardeşlik bağını güçlendirmek dileğiyle hepinize teşekkür ediyorum" dedi.

Belediye Başkanı Ali İnci ise şunları söyledi: "Sizlerin bu davranışı herkese örnek olacaktır. Ben Türk cumhuriyetleri gezilerimde olsun, Balkan ülkelerini ziyaretimde olsun oralarda faaliyet gösteren Türk okullarını gezdiğimde oralarda eğitim faaliyetleri yapan, insanlara hizmet eden kardeşlerimize ve Özel Sevgi Eğitim Kurumları'na teşekkür ediyor ve bu hizmetlerinin devamını diliyorum."

Mardin'den gelen işadamları adına teşekkür konuşması yapan Nurettin Esen de şöyle konuştu: "Bölgede faaliyet gösteren okul, dershane ve okuma salonları bu bağları önceden kuvvetlendirmişti. Bu buluşma da iki kardeşin buluşması oldu. Harika bir atmosfer yaşandı. Oraya uzanan el Güneydoğu halkının kalbini fethetti. Bu kardeşliğimizi bozmak isteyenler hiçbir zaman emellerine ulaşamayacaktır."

Yemek karşılıklı hediyelerin verilmesinin ardından, bu kardeşliğin devam etmesi dilekleriyle son buldu.

Hiç yorum yok: