4 Ocak 2008 Cuma

"Canım Öğretmenim" Adlı Konferans Yoğun İlgi Gördü

Hendek'te Eğitim Bir Sen tarafından "Canım Öğretmenim" adlı konferans düzenlendi. Konferansa yoğun ilgi gösterildi.

Hendek Belediyesi Ticaret Merkezinde düzenlenen konferansa Belediye Başkanı Ali İnci , Kaymakam Harun Kaya, öğretmenler, sivil toplum kuruluşları ve vatandaşlar katıldı.

Öğretmenlerin sorunlarının ele alındığı "Canım öğretmenim" konulu konferansa konuşmacı olarak eski milli eğitim bakanı Hasan Celal Güzel katıldı.

Hasan Celal Güzel, "Eğitim de sorunlar biranda değil zaman içerisinde yeni reformlar çıkarılarak çözüme kavuşacak. Her öğrencinin yüksek öğrenime gittiğini düşünürsek mesleki eğitim yani insan gücü açığıdır. Esas açıkta budur. Biz bunları 1970 de çıkardığımız milli eğitim temel kanunu ile yatay ve dikey geçişleri eşitledik." dedi.

Kaymakam Harun Kaya ise ilçe olarak eğitimi çok güzel bir seviyeye getirdiklerini ve dil kursları açarak öğrencilerin önünü daha çok açmak olduğunu belirtti.

Eğitim Bir Sen Hendek Şubesi yönetim kurulu üyesi Murat Çekiççioğlu, "Eğitim ve öğretmenlerimizin en iyi dilinden anlayan eski Milli Eğitim Bakanlığı yapmış ve ayrıca eğitimci olan Hasan Celal Güzel'in bilgilerinden ders almak ve sorunlarımıza biraz olsun çözüm bulmak amacıyla düzenlediğimiz konferansın yoğun ilgi görmesinden dolayı herkese teşekkür ederim." şeklinde konuştu.

Program sonunda Kuzey Irak adlı çıkan kitabını imzalayan Hasan Celal Güzel'e, Belediye Başkanı Ali İnci'de konferansa katıldıklarından dolayı 16 Türk bayrağından oluşan bir çini tabak hediye etti.

Hiç yorum yok: