30 Kasım 2007 Cuma

"Hedefimiz Eğitimde Ülke Genelinde İlk 10'a Girmektir"

Sakarya Valiliği'nin başlattığı 'Milli Eğitim genel değerlendirme toplantısı' Vali Hüseyin Atak başkanlığında Hendek Serdar Otel'de yapıldı. Toplantıya Vali Vekili Muammer Aksoy, İl Milli Eğitim Müdürü Murat Yazıcı, Kaymakam Harun Kaya ve diğer yetkililer, köy muhtarları ve öğrenciler katıldı.

Kaymakam Kaya, yaptığı konuşmada, "İlçemizdeki okullaşma ve öğretmen sayısı ilçe genelinde tatmin edicidir. Biz şanslı bir ilçeyiz." dedi. Kaya,

Uzuncaorman köyüne 16 derslikli bir okul yapılması, prefabrik okulların kaldırılması, lise binası ek inşaatı, branş öğretmen eksiğinin giderilmesi gerektiğini de söyledi.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Yılmaz ise slayt gösterileri eşliğinde ilçenin eğitim öğretim raporunu okuyarak açıklamalarda bulundu.

Vali Atak da toplantıda şunları söyledi: "Genel başarının yüksek olduğu verilen rakamlarla ortaya çıkmıştır. Hendek ilçesindeki eğitim seviyesinin yükselmesinde emeği bulunan herkese teşekkür ederim" dedi. Vali Atak Sakarya'nın ülke genelindeki ÖSS ve OKS'deki başarılı iller sırasındaki şu anki yerinin 27'lik olduğunu belirterek, hedefin ilk 10'a girmek olduğunu vurguladı.

Hiç yorum yok: