16 Nisan 2008 Çarşamba

Düzce'ye Uzanan Yardım Eli

Ada Postası
Düzce Yeniköy
'de oturan ve doğuştan engelli olan 11 yaşındaki Oğuzhan Uzun'a, Hendek Belediye Başkanı Ali İnci yardım eli uzattı.

Düzce Yeniköy'de yaşayan 3 çocuklu ailenin ikinci çocuğu olarak dünyaya gelen ve doğuştan engelli olan Oğuzhan Uzun, hayallerini süsleyen akülü arabaya kavuştu.

Düzce'de kahvecilik yaparak ailesinin geçimini sağlayan baba Necdet Uzun, çocuğunun tek başına dışarı çıkması için Hendek Belediyesi Sosyal Hizmetler Müdürlüğü'ne başvurdu. Başvuruyu değerlendiren Hendek Belediyesi Sosyal Hizmetler Müdürlüğü, küçük Oğuzhan'a akülü aracını verdi. Dışarı çıkabileceği ve tek başına okuluna gidebileceği için çok mutlu olduğunu söyleyen Pırpır İlköğretim Okulu 4. sınıf öğrencisi Oğuzhan Uzun, duygularını şöyle dile getirdi: "Hayallerim gerçek oldu. Benimde artık akülü bir aracım var. Bana bu konuda yardımcı olan Ali İnci'ye çok teşekkür ediyorum."

Hiç yorum yok: