21 Eylül 2007 Cuma

Ali İnci iftar yemeği verdi.

Hendek Belediye Başkanı Ali İnci verdiği iftar yemeğinde İlçe, merkez ve köy okullarının müdür ve müdür yardımcılarıyla bir araya geldi.

Bayraktepe'de verilen iftara Hendek İlçe Kaymakamı Harun Kaya, Hendek Belediye Başkanı Ali İnci, Okul müdür ve yardımcıları katıldı. İftar öncesi Başkan İnci eğitimcileri Bayraktepe hakkında bilgilendirerek, birlikte Bayraktepe’ de yapılan çalışmaları gezdiler.

İftarda bir konuşma yapan Başkan İnci, eğitimcilerin yeni eğitim öğretim yılını kutlayarak "İlk olarak eğitimcilerimize iftar vermemizin nedeni hem sizlerle bir araya gelmek hemde yeni eğitim öğretim yılınızı kutlamaktır. Yeni eğitim öğretim yılında yeni ufuklara yol alacağız. Öğrencilerimizi lider yapma düşüncesiyle yetiştirmemiz lazım. Bizler dünya standartlarında bir Hendek hedefliyoruz. Bunu sizlerle başaracağız. Çocuklarımızın geleceği sizlerin elindedir. Eğitimde kaliteyi daha da arttırmalıyız. Bunun için bizler de üzerimize düşeni yapmaya hazırız" Dedi.

Kaymakam Harun Kaya da, ilçedeki eğitim seviyesinin ve kalitesinin yükseltilmesinde eğitimcilerin büyük emekleri olduğunu belirterek "Dünyayı anlayan, dünya üzerinde her konuda yorum yapabilen bir nesil yetiştirmeliyiz. Çocuklarımız yabancı dil bilmesi konumuna getirilmelidir. Halk eğitim ile birlikte ortaklaşa yabancı dil eğitim projesi hazırladık. Böylelikle çocuklarımızın kendine güvenlerini artıracağız. Ayrıca Bayraktepe çocuklarımız, geçmişte Türk tarihinde olanları burada görüp öğrenecekler. Onatlı Türk devletinin bayraklarının bulunduğu Bayraktepe’nin geleceğe taşınacak vizyon içerisinde bir simge olacağı düşüncesindeyim" Dedi.

Hiç yorum yok: