19 Mayıs 2007 Cumartesi

Sertifikalarını Aldılar

Hendek Hamitli köyünde Halk eğitim Merkezi tarafından düzenlenen Makine Nakış ve Kurdele Kursu öğrencilerine sertifikaları düzenlenen törenle verildi.

Törende bir konuşma yapan Hendek İlçe Halk Eğitim Müdürü Nuri Yıldıran, "Gençlerimizin ellerine birer meslek oldu, ileride tekstil firmalarında kendilerine iş bulabilecek seviyeye geldiler" derken İlçe Milli eğitim Müdürü Ahmet Yılmaz, "Kursiyerlerimizin sayısının daha fazla olmasını bekliyorduk. Ancak az sayıdaki kursiyerimize de başarılı bir eğitim verdik. Önümüzdeki dönemde bu sayının artacağını düşünüyor ve tüm kurisyerlerimizi kutluyoruz" dedi. Nakış kursu hocası Fatma Kutoğlu da yaptığı açıklamada, başarılı bir kurs dönemi geçirdiklerini belirterek, "Tüm kursiyerlerimizi kutluyor ve ileriki yaşamlarında kendilerine mutluluklar diliyorum" dedi.
Kursta sertifika alan kursiyerlerin isimleri ise şöyle: Merve Yaz, Şenay Yaz, Sinem Sarıca, Özlem Taş, Neşe Özmen, Hava Hamzaoğlu, Asiye Akyıldız, Yasemin Sarıca

Hiç yorum yok: